Hati-Hati Lagu Agnes

9 03 2009

agnes monica beragama kristian. tetapi, menyanyikan lirik lagu dengan adanya nama Allah. tidak musykil kah anda? mungkinkah ini salah satu cara untuk membuatkan kite semua terpesong dari akidah? fikirkan lah~

agnes monica – ALLAH peduli

Banyak perkara yang tak dapat ku mengerti
Mengapakah harus terjadi
Di dalam kehidupan ini
Suatu perkara yang
ku simpan dalam hati
Tiada satupun kan terjadi tanpa Allah perduli

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sebab Allah mengerti

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah dibiarkannya ku bergumul sendiri
Sebab Allah Yesus ku mengerti

artikel pasal ni aku amik dari kakak f_24434 punya blog. aku pon baru tau pasal lagu ni…ye ar, aku dah jarang dah dgr lagu2 dari seberang. tapi kalau ini yg orang seberang buat mmg nampaknya mmg dah mencabar hak Islam itu sendiri. igt boleh main2 ke dgn nama Allah. jangan sampai orang lain terpesong dgn tipu daya mereka sudah la. Berhati-hati !!


Tindakan

Information

2 responses

10 03 2009
!x0r@

Lagu terbarukah? saya belum dengar lagi. Saya harap lagu ni takde kat radio.

27 04 2009
fifie

lagu baru kwe????????

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: