hari ni hari sabtu dah.

12 07 2008

hari ni hari sabtu dah…tapi,pukul 2:37 pagi…aku x dapat tido…rasa,ini lah post yg tulis sebelum balik poli nanti…

sepanjang cuti ni,ade kalanya aku dalam suka…adakalanya aku dalam duka…sedeh sebab x balik johor…x jumpa makucu,kak cik,lala,kimi…rindu korang la…

lagi,cuti ni rasa macam cepat sgt berlalu…aku cuma dapat keluar sekali je…kuar ngan sayang…gi klcc tgk cite the happening…igt plan nak tgk cite sepi…tapi,x kesampaian…

perasaan suka time dapat bersama2 dgn orang yang tersayang…time duka time dok sorang2…kadang2 tu bile dok sorang2 rasa tenang…tapi,adakalanya rasa sunyi sangat…kesedihan melampau…

kenapa ya?masalah sering membelenggu diri?walaupon masalah lama dah lama berlalu,kadang2 tu dia datang balik tak pun mengingatkan kita kembali…mungkin aku x cukup kuat utk menerima nya,tapi mungkin aku dapat mengelak…tapi,sampai bila?

hubungan kasih sayang perlu ada kerjasama…baru boleh berjalan lancar…persefahaman itu penting dan mengalah dalam sesetengah perkara…walaupon setiap manusia ada ego masing2, tolak ego tu jauh2…sebab ego tu la perosak kebahagiaan.

rindu itu sesuatu yang hebat…apabila kita biarkan ia lama…rindu menyerbu diri kita…seeloknya, jgn biarkan rindu itu berleluasa kerana mungkin perasaan rindu itu akan menyerang kita dan melemahkan kita dalam segala perkara…mungkin boleh menyebabkan kita mati dalam kerinduan…

akhir kata…sempena aku nak masuk ke semester ke-3 ni,doakan kesejahteraan aku. doakan kejayaan aku di poli dan semester baru ni…aku merindui semua orang yg merindui aku…aku sayang kamu…mak, abah, sayang…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

