besok balik poli.

11 07 2008

aku sebenarnya tak nak balik pon poli. xsanggup tinggalkan orang yang aku sayang kat kl ni. mak, abah, sayang…isk isk…:((

rindu sgt2 nanti…macam mana mak nanti…sayang pulak LI nanti…macam mana…macam mana kalau sayan x sihat…:(( risaunye yang…

sayang jaga diri elok2 taw yang…jgn nakal2…igt kite selalu taw sayang…rinduu sgt2 sama kamuu~!!!!


Tindakan

Information

One response

13 07 2008
fatin aimi

sayang xmo la risau2..
kite ok je kt sni..
kite pon sayang syg sgt2..
ingat pesan kite tau..
take care!!
kite sentiasa m’doakan kejayaan sayang!!
miss u so much!!
MmuahHhxz!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: