Aku sampai KL dah…

5 04 2008

mula dari hari ni sampai sabtu depan,aku akan bercuti…yeay…cuti seminggu je…setelah sekian lama x balik kl…jumpe mak,abah…setelah lebih 7 jam dok dalam bas…letih jugak la…tapi,nasib ade pengubatnye yang duduk kat sebelah aku…sayang ku…dia lah peneman setia ku…sekarang aku dah sampai di rumah…masih x banyak berubah melainkan mesin basuh yang ditukar baru dan bilik ku menjadi makin sempit…yela…dah macam stor dah…macam2 barang simpan…huhu…tapi,xkisah la…asalkan dapat balik jumpe mak…rindu kat mak…huhu…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: