AZAM TAHUN BARU!

1 01 2008

AZAM TAHUN BARU KU!!!haha…dah semestinya nak dapat exelent pointer tuk 1st sem lepas…harap2,sekurang2 nye dapat la 3 pointer keatas…lepastu,aku nak kuatkan study aku supaya dapat result lagi cam best!dengar cite,dip akauntansi sem 2 de byk subjek2 sosah…hoho…marabahaya!!go hendra go!!

azam ku seterusnya…

harap aku dapat siapkan web portal utk blog ni…sekarang masih dalam pembikinan…juz wait n see…

azam aku seterusnya dan seterusnya…

nak terus bercinta dengan sayang sampai bila2…no buddy can stop our feeling!!!

harap,Allah berkati percintaan kami…aku pon harap tiada masalah menimpa aku dan keluarga aku…

bende yg ku cuba dapatkan utk 2008:-

-exelent pointer tuk sem 2 dan 3

-dok kamsis

-nu web portal!!!

-guitar!!

-adidas shoes

-nu shirt

– pendrive 2gb

-mp3 1gb

-sonny ericson k750i @ motorolla v3i

-bola basketball spalding

huhu…itulah bende yg aku try buat tuk 2008 ni…walaupon x semua yg kite harapkan kite dapat…tapi,aku akan cuba tuk mengecapinya…^^

HAPPY NEW YEAR!!!


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

